Pages

Sunday, March 22, 2020

Pancakes roz

 Aceasta reteta am creat-o din dorinta de a face pancakes roooz:) asa suntem, noi fetele, cateodata:))
Va promit ca le-a devorat si barbatul de langa mine fara nici o prolema.
Pentru a obtine rozul puternic si mult imaginat am folosit pudra de pitaya, fructul dragonului.
Ca sa nu alterez culoarea si sa pot obtine un roz frumos mi-am dorit o baza cat mai alba, fara galbenus sau seminte si faina integrala care ar fi modificat rozul dorit.
Le mai vroiam si sanatoase:), fara zahar si fara gluten dar pline de gust si savoare.
Am reusit sa imi indeplinesc toate cerintele, asadar va las si reteta lor.


Ingrediente pt o persoana:

1 banana
1 albus ou
1 pumn fulgi de ovaz
100 gr faina migdale sau migdale macinate
1 lingurita pudra pitaya

Pentru servit: zmeura congelata, fistic macinat si zmeura proaspata

Punem toate ingredientele in recipientul mixerului vertical si mixam pana omogenizam compozitia.
Incalzim tigaia si o ungem cu putin ulei si prajim pe ambele parti clatitele noastre. Daca intensitatea plitei este mare se vor arde mai tare. Ca sa pastram culoarea mult dorita mai usor va recomand o intensitate medie.

Eu le-am servit cu un sos din zmeura fara zahar, doar lasati putin pe foc zmeura congelata si amestecati sa o transformati in sos.

Delicioase si foarte roooooz!:)) 
 

Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment