Pages

Monday, April 13, 2020

Branza de capra cu miere infuzata

 Langa branzeturi servim intotdeauna si ceva dulce, iar mierea de albine este una din variantele alese de mine. 
Azi am ales o branza soft de capra, oarecum tartinabila. O consumam pe paine sau crackers si astfel avem o gustare de dupamasa fenomenala. 
Mierea de albine o infuzam cu rozmarin si piper rosu. Fie le lasam  la infuzat la rece cateva zile intr-un borcanel, fie incalzim atunci pe moment o cantitate mica de miere cu doua ramurele de rozmarin proaspat si cateva boabe de piper rosu. 
Eu am turnat mierea infuzata peste branza dar puteti sa o serviti si langa intr-un bol daca serviti mai multe tipuri de branzeturi.

 Nucile uscate fac si ele o companie buna branzeturilor. De data aceasta eu am ales fisticul pentru plusul de culoare pe care il aduce cu el.
Fenomenala combinatia, dupa mine. 

Saurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment