Pages

Wednesday, February 5, 2020

Brownie keto

Pentru ca aveam mult magiun de prune si vroiam sa gasesc cai noi de a-l folosi, mi-am zis sa il incerc intr-o prajitura sanatoasa.
Magiunul de prune l-am folosit in loc de zahar si in loc de ciocolata din brownie:). Initial vroiam sa pun cacao pentru culoare dar nu vroiam sa simt gust de ciocolata cand eu vroiam sa simt prune scortisoara si nuca. Daaa... acesta era gustul care vroiam sa il dau prajiturii, pentru ca in mintea mea era o combinatie care m-ar fi incantat. Cand am amestecat magiunul cu restul ingredientelor am realizat ca nu aveam deloc nevoie de cacao pentru ca aveam deja o culoare superba. 
Am ales sa folosesc faina de alune de padure, puteti sa folositi si de migdale, prin urmare este o prajitura bogata in grasimi sanatoase, foarte satioasa. Fiind atat de bogata caloric am decis sa nu adaug nici o alta grasime gen ulei sau unt in reteta. Dar pentru ca imi era teama sa nu fie prea seaca prajitura am adaugat apa. Voi puteti adauga lapte de migdale sau ce aveti eu am vrut sa o pastrez cat mai naturala si cat mai putin calorica posibil. Am reusit o prajitura umeda, sanatoasa in care simti gustul prunei al nucilor si al scortisoarei exact cum mi-o imaginam. Dar voi puteti sa modificati reteta  dupa propriul gust.

Ingrediente:
200 gr faina de alune 
3 oua
1 praf de copt
5 lg magiun de prune
2 lingurite praf scortisoara
100 ml apa fierbinte
un pumn de nuca
cateva migdale tocate si fistic pentru presarat deasupra

Intr-un bol amestecam praful de copt cu faina de alune de padure si scortisoara. Adaugam ouale, magiunul si amestecam cu mixerul. Turnam si apa fierbinte si amestecam din nou. Adaugam si cateva nuci taiate grosier, amestecam si turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt. 
Presaram nuca, fistic si migdale sau doar nuca, in functie de ce aveti, si introducem in cuptorul preincalzit la 180 grade timp de 30 min.
Verificati cu scobitoarea. Timpul poate fi diferit de la un cuptor la altul. 


Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment