Pages

Wednesday, December 12, 2018

Ciocolata calda cu un touch contemporan

Inca o bautura calda in acest sezon rece, si anume ciocolata calda. Cand am luat prima inghitura m-am transportat in copilarie.Aveam capul intre umeri iar ochii si sufletul imi zambeau. Asta am vazut  cand am simtit gustul si caldura ei.
Asadar va invit sa va faceti si voi o ceasca  de ciocolata calda si sa retraiti siguranta si fericirea copilariei.
Ingrediente:
2 lg chipsuri de ciocolata neagra
1 cana de lapte
3 marshmallows
1 acadea bastonas de craciun
1 picatura ulei esential peppermint (optional)

Topim ciocolata cu putin lapte, amestecand in continuu pana cand totul este bine omogenizat si apoi adaugam restul de lapte si lasam sa se incalzeasca. In cana in care o servim, adaugam dulciurile. Nu este nevoie sa adaugam zahar, deoarece marshmallows -urile si acadeaua se vor topi in cana si vor indulci bautura noastra. Puteti adauga si o picatura de ulei esential de peppermint daca vreti sa adaugati racoare si prospetime gustului cald, dulce si ciocolatos al bauturii. Un amestec delicios.


Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment