Pages

Saturday, June 25, 2011

Piept de pui cu sos gorgonzola si struguri

Ingrediente:
  • un piept de pui dezosat
  • branza gorgonzola
  • smantana dulce pt gatit
  • struguri
  • sare & piper
  • ulei masline
 Pieptul de pui taiat cubulete il prajim cu putina sare si piper in ulei de masline.

 Cand este prajit puiul farimitam peste gorgonzola si amestecam pana se topeste putin.

 Turnam peste smantana dulce pt gatit si lasam putin la fiert pana se ingroasa sosul.

 Cand s-a ingrosat sosul punem si cateva boabe de struguri taiate in jumatate si mai lasam cateva minute la foc.

 si gataaa.... am terminat mancarea noastra:) f simplu. fetitei mele ii place f mult aceasta mancare. Daca o intrebi ce vrea sa smanace spune sau paste cu somon sau pui cu gorgonzola si struguri:) Eu am facut puiul bacatele mici special pt ea, dar puteti sa faceti si gratarele din el, etc.

Noi le-am servit de data aceasta cu spaghetti. Au fost fff bune.
Pofta buna! Giovanna

1 comment:

  1. Yamy...ce retets super apetisanta!!! Imi ploua in gura. Si eu as manca o portie dinasta daca m-ai intreba:))
    Am sa fac si eu,
    Pupici.

    ReplyDelete