Pages

Friday, December 9, 2011

Pulpe de pui pe sare si cartofi cu cimbru si busuioc la cuptor

 Pentru a pregati pulpele pe sare la cuptor aveti nevoie de sare grunjoasa, mare, oregano uscat, si 5-6 catei de usturoi taiati felii. Amestecati toate ingredientele intr-un vas ce poate fi introdus al cuptor si asezati peste pulpele de pui
Sfat: nu va zgarciti la sare:), caci pulpele vor lasa multa apa si trebuie sa aveti un strat suficient de gros ca sa absoarba apa si pulpele sa ramana pe sare. Altfel, vor inota intr-o saramura:))

 Reteta cartofilor am luat-o de la cine credeti????
Antoninaaa... bineinteles:) de pe blogul ei Dulcegarii culinare.Tot ceea ce va povesteste ea acolo este atat de adevaraaaat... chiar or sa va bata vecinii la usa:)) Cartofii astia sunt absolut dementiali. Noi i-am mai facut de 3 ori de cand pozele cu pricina:)
ITI MULTUMIM DIN NOU ANTONINA!!!!

 Cartofii ii curatati, spalati si ii taiati in bucati mari. Ii puneti intr-o tava de cuptor, tapetata cu hartie de copt, asa uzi cum sunt si presarati peste sare de mare. Cand tapetati tava sa folositi o bucata mare de hartie, avand grija sa acoperiti si peretii tavei, sa nu cumva sosul de pe cartofi sa ajunga sub ea:)

 Si acum pentru minuneaaaa de sos, aveti nevoie de 5 fire busuioc, un manunchi de cimbru proaspat( eu aici am folosit uscat, dar de atunci i-am facut si cu cimbru proaspat si este muuult mai buuun), 5 catei usturoi, 1 lingura mare unt arahide, 150 gr unt, 2 linguri zahar brun,
 Puneti toate ingredientele intr-un blender, si le amestecati pana cand obtineti o pastaaaa.... dementiala... da, da, sa o gustati va rog!


 Puneti toata pasta peste cartofi si apoi cu mainile o intindeti si amestecati peste toti cartofii. Puteti sa va lingeti pe degete dupa ce ati terminat:))) 
Puneti o folie de aluminiu peste tava si o puenti la cuptor timp de 40 min. La sfarsit eu am luat folia de aluminiu si i-am mai lasat vreo 10 min.
 
Am servit impreuna cu ardei copti. yummyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!

Pofta buna! Giovanna

2 comments:

  1. Mama ce bine arata!!! Super super v-ati omenit voi acolo.
    Nu am mancat niciodata unt de arahide.. trebuie sa imi cumpar.
    te pusi

    ReplyDelete
  2. Mooama ce splendoare.. Ai si puiut alaturi hmmm. Multumesc tare pentru incredere! Ma bucur din suflet ca v-au placut !! pupici cu drag!!

    ReplyDelete